czwartek, 28 listopada 2013

Państwa głosy

 Dopiero teraz - spokojnie i z uwagą, mogliśmy wczytać się w Państwa ankiety, które nam zostawiliście. Było kilka krytycznych uwag - za które bardzo dziękujemy, bo pozwolą nam w przyszłości uniknąć błędów - bo tak jak powiedział jeden z prelegentów - negatywny przekaz jest ok, bo z niego można uczyć się najwięcej. 
Dziękujemy za dobre i życzliwe słowa - bo one utwierdzają nas w przekonaniu, że to, co robimy jest potrzebne i dla Państwa także ważne. 


 
 

  • Bardzo dobrze dobrane miejsce, świetnie przygotowane spotkanie. Dzięki uzyskanym, cennym informacjom, mam teraz głowę pełną pomysłów jak zmienić moje życie na lepsze (w wielu ważnych sferach). Świetnie dobrani prelegenci, którzy się nie nudzą.
  • Podoba mi się klimat, bez "spinania". Różnorodność spojrzenia na jeden temat.
  • Z roku na rok jest lepiej.
  •  Ciekawa tematyka. Interesujący goście.
  • Szerokie spektrum informacji - pozytywne - można usłyszeć o czymś. Dobrym akcentem jest stoisko z książkami. Częstsze organizowanie takiej konferencji - 2 razy do roku/4 razy do roku :)
  • Cudownie! Wspaniała organizacja, zwłaszcza recepcja! Ciekawy temat, różnorodne, żywe, interesujące wystąpienia.
  • Jestem pod wielkim wrażeniem tematów, sposobów ich przedstawienia, wiedzy i doświadczenia prelegentów, ale też ich swobody, dystansu i poczucie humoru. Całą imprezę odbiera jako przepełnioną pozytywną energią, dobrą wibracją.
  • Jestem bardzo zadowolona, pierwszy raz byłam na takiej imprezie. Przewietrzyłam swoje poglądy i przypomniałam sobie to, co już wiedziałam, ale zapomniałam. Dziękuję.
  • Bardzo dobra organizacja, kompetentni wykładowcy, czekam na kolejne takie spotkania. Liczę na więcej materiałów z konferencji (następnym razem)!
  • Niedobra herbata. Reszta bomba.
  • Bardzo inspirująca i zachęcająca do zmian. Można dowiedzieć się czegoś o sobie. Brak zdrowej opcji do jedzenia (szczególnie w przerwach). Za mało książek Czarnej Owcy.
  • Szeroki zakres tematyczny, dla mnie było to pierwsze spotkanie tego typu, więc również konferencja była odkrywcza.
  • Temat był niezwykle interesujący, nie było sztywno, typowo konferencyjnie, co było niezwykłe. Prelegenci inspirujący. Gratulacje za zachęcenie ich do udziału. Dziękuję za wszystko.
  • Pierwszy raz jestem na konferencji i jestem bardzo zadowolona! Zachwyciły mnie wykłady Tomasza Stawiszyńskiego i Dariusza Bugalskiego. Bardzo interesującą postacią okazała się pani Zuzanna Skalska. Wykłady Jarosława Chybickiego, Bogdana Białka i Anny Storck były bardzo inspirujące. [...] Ujęła mnie miła atmosfera panująca na konferencji i możliwość porozmawiania z wykładowcami w kuluarach. 
  • Bardzo ciekawe wykłady. Podoba mi się interakcja z widownią. Czemu mężczyzn tak mało. Czy oni nie potrzebują się rozwijać? Może tematy zbyt kobiece?
  • Znakomici prelegeni, inspirujące rozmowy, mam nadzieję, że zostaniecie z nami w PPNT w przyszły, roku wypełnimy całe Audytorium :)
  •  Wykłady ciekawe, pomocne w poznaniu siebie i świata w relacjach i komunikacji prowokujące do myślenia i szukania jak lepiej żyć i zmienić siebie.
  • Bardzo ok. Inspirujące (merytorycznie), spokojnie uporządkowane (organizacja)
  • Konferencja zawdzięcza swoją wartość głównie prelegentom (aczkolwiek ci, którzy występowali bezpośrednio - dużo lepiej sobie poradzili.
  • Świetny wykład p. Chybickiego i p. Białka. Organizacja na 5!
  • Jestem zadowolona, że wiem więcej. Ale im więcej wiem, tym więcej mam wątpliwości.[...] Oby więcej takich inicjatyw!!!
  • Przyjazna, lekka atmosfera spotkania, różnorodność treści, ciekawi wykładowcy. PPNT to dobre miejsce na spotkanie. 
  • Konferencja wyczerpująca, wspierająca, motywująca jak co roku :) Ze względu na większy wgląd w siebie tego roku, zaczerpnęłam ze SPINu ze wszystkich wykładów. Dziękuję!
  • Do tej pory czytałam rożne pozycje poruszające tematy konferencji, tu uzyskałam zarys tych teorii w pigułce, zobaczyłam, że nie jestem osobą samotnie poszukującą więcej wiedzy na te tematy, ale też poznałam inne osoby. mogłam jes poszerzyć i wymienić się poglądami. Dziękuję za wspaniałe osoby zatrudnione-zaproszone na konferencję.
  • Merytorycznie - mega; organizacyjnie - super; nawaliła Eureka, ale to nie wina organizatorów
  • Jestem zachwycona różnorodnością prezentowanych opowieści. Znalazłam inspiracje do własnego poszukiwania i opowieści.
  • Prelegenci dobrani niesamowicie! Świetny temat, oby więcej takiego rodzaju spotkań. Dobrze zrobione przerwy - nie było czasu na nudę, a wiele czasu na rozmowę - podsumowanie. 
  • Podobało mi się to, że wykłady były rożne, prezentujące rożne poglądy
  • Jak co roku wykłady są bardzo ciekawe. Z każdego biorę coś dla siebie coś, co mogę wykorzystać w mojej pracy zawodowej.
  • Ciekawie i inspirująco merytorycznie, organizacja na wysokim poziomem, bardzo interesujący, wspaniali prelegenci Duży pozytyw! Dziękuję!
  • Bardzo dobrze, jedynie kolejka w restauracji zbyt długa.
    Osobiście jestem zadowolona i usatysfakcjonowana merytorycznie. Organizacja bez zastrzeżeń. Czekam na kolejne spotkania integralne.
  • Cieszę się, że jest coś takiego.
  • Fantastyczna stymulacja pracy umysłu cudne wnętrze konferencyjne. Sugeruję innowacyjną kontynuację SPINów!
    Ciekawe tematy, profesjonalne wystąpienia, fachowi prelegenci. Już jestem ciekawa spotkania w przyszłym roku :)
  • Dla mnie ciekawe zajęcia. Organizacyjnie bez zarzutu.
  • Bardzo pozytywnie i interesująco i ciekawe wykłady jak i możliwość rozmowy, jak i poznania ciekawych i mądrych ludzi. Brawo!!! Dziękuję :)
  • Bardzo wiele ciekawych wątków, teorii, doświadczeń, w których trzeba się odnaleźć, poczuć, wypracować jako swoje. Dobrze, gdyby udało się raz jeszcze posłuchać pewnych wypowiedzi, dla utrwalenia ich.






 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz